Rabu, Disember 22

Harapan

Assalamualaikum sahabat-sahabat Cebisan Nur Hikmah.

Semoga iman semua sentiasa selamat daripada godaan dan fitnah dunia. Jika tergelincir daripada landasan keimanan sekalipun, cepat-cepat betulkan haluan supaya tak terpesong jauh daripada MATLAMAT yang satu iaitu mendapat keredaan Allah.

Secebis harapan penulis semoga sahabat-sahabat semua dapat memahami ilmu yang dikongsikan di sini dan seterusnya dapat menghayatinya di dalam amalan kehidupan sebenar. InsyaAllah. Tak perlu tergesa-gesa semasa membaca untuk menyudahkan sesebuah entri. Biar lambat asalkan faham. Yang penting memperoleh pengajaran dan keberkatan daripada Allah subhanahu wataala.

Sukacita ingin dijelaskan bahawa ilmu-ilmu ini sebenarnya adalah hasil penyampaian berbagai-bagai ustaz dalam sesebuah kuliah agama. Ia bukanlah hasil 'pandai-pandai' penulis. Namun, ingin ditegaskan bahawa komentar ilmu kuliah ini merupakan olahan penulis berdasarkan kefahamannya yang dhaif. Ruang penulis untuk berbuat kesilapan semasa mengulas adalah luas. 

Oleh itu, penulis amat mengharapkan supaya sahabat-sahabat yang dirahmati Allah tidak menelan sebijik-bijik apa yang telah disampaikan. Sebaiknya, rujuklah kepada Alim Ulama' yang dipercayai ramai. InsyaAllah anda semua beroleh kebaikan.

Sekian, wabillahi taufik wal hidayah. Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...