Selasa, Disember 21

Pemberitahuan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh pengunjung Cebisan Nur Hikmah. Semoga anda sentiasa menerima cahaya hidayah-Nya di sepanjang perjalanan hidupmu.

Untuk makluman, entri yang bakal menyusul hanya berupa:
Mesej SMS (sebagaimana yang terdapat di mukadimah) + Komen ringkas (jika perlu).

Sukacitanya saya ingin berkongsi gerak kerja blog saya yang penuh kekurangan ini:
  1. SMS kuliah agama yang diterima akan ditaip ke dalam notepad
  2. Seterusnya di cut and paste ke dalam blog 
  3. Ditambah sedikit 'perencah'(komen panjang) untuk disampaikan kepada pengunjung. 
Malangnya, masalah timbul apabila SMS yang diterima kian bertambah hari demi hari sampai tak terhurai saya dibuatnya. Oleh itu, saya terpaksa short-cutkan komentar buat sementara waktu sehingga mesej-mesej kuliah di dalam simpanan notepad menjadi sedikit.

Di kesempatan ini, saya memohon ampun dan maaf kepada para pengunjung yang dirahmati Allah atas segala kesilapan dan kelemahan sepanjang penulisan saya di  blog ini.

Sekian, wasalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...